با سینه ای که محض دریدن سپر شده ست…دل می دهم به خنجر اهریمنی که نیست








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

عشق یعنی خون دل یعنی جفا


عشق یعنی درد و دل یعنی صفا 


عشق یعنی یک شهاب و یک سراب 


عشق یعنی یک سلام و یک جواب


عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز 


عشق یعنی عالمی راز و نیاز  



نظرات شما عزیزان:

fafa
ساعت23:43---1 شهريور 1396
وبلاگ قشنگی داری

arash
ساعت12:43---26 تير 1396
منم بودم راضی بودم ، هیچ چوپانی نمیگه گوسفند من ترشه
قربون تو برم برم که وبلاگت سر شار از رنگ و لعابه
زمینه سیاه ، یه صلیب انگار اومدی قبرستون
lol

پاسخ:فاتحه یادت نره.سنگ قبرتم خودم میشورم.نگران نباش تو راحت بمیر خخخخ


arash
ساعت14:58---24 تير 1396
عزیزم ،،، خوشگلم ،،،نظر بذار
باید با اینا جمله بسازیم؟؟؟
خوشگلم نظر بذار عزیزم یا مثلا نظر خوشگل بذار عزیزم
من که نفهمیدم
خدا ازت راضی باشه
پاسخ:اخی من از وبم راضیم و صراطم.تو نگران خودت باش


Tragzes
ساعت1:46---24 تير 1396
چه پر انرژی آفرین

متین
ساعت2:49---18 تير 1396
وبت عالیست موفقیات باشی طروها خخخخخ
پاسخ: ممنون جوجو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1396ساعت 1:40 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین